خداحافظی از وسوسه؟
نوشته شده توسط : vacumblupom@gmail.com

خداحافظی از وسوسه؟
اگر نگاه طولانی و سخت به خودتان داشته باشید ، ممکن است درک کنید که فوق العاده بودن برنامه های وب - حتی برنامه هایی که برای نگه داشتن شما در مسیر هستند - همچنین می تواند شما را در مسیر وسوسه سوق دهد. آنها می گویند که از دیدگاه بهره وری ، به نفع شماست که ایمیل یا نامه خود را فقط یک یا دو بار در روز بررسی کنید. و با این حال ، من به طور کلی زبانه Gmail خود را تمام روز باز می کنم.

و هنگامی که شما در محدوده یک مرورگر وب زندگی و کار می کنید ، حواس پرتی همیشه فقط با یک کلیک فاصله دارد. تقریباً هیچ تلاشی برای باز کردن برگه جدید و شروع به حرکت بدون ذهن از طریق توییتر یا فیس بوک انجام نمی شود. باز کردن YouTube و شروع به تماشای ویدیوی پیشنهادی از الگوریتم تقریباً به هیچ وجهی نیاز ندارد. حتی اگر به طور فعال در یک پست وبلاگ در وردپرس کار می کنید ، ALT + T طول می کشد تا شما را از بین ببرد.

 

به این ترتیب ، آیا تقریباً بهتر است دوباره به نرم افزارهای رومیزی محلی ، که عمدتا آفلاین است ، برگردیم؟ آیا بهتر است به جای Google Docs و Google Sheets از یک برنامه پردازش کلمه یا صفحه گسترده که در رایانه شما نصب شده است مانند OpenOffice یا iWork استفاده کنید؟ از یک طرف ، ممکن است باعث صرفه جویی در هزینه های خودکار و پشتیبان گیری از ابر شوید ، اما مجدداً کنترل بیشتری بر توجه خود می کنید. و از ریختن مرورگر خود با ده ها زبانه باز جلوگیری می کنید ، همه جلب توجه شما.

یک زمان و یک مکان
مانند همه موارد ، هیچ اندازه "یک اندازه متناسب با همه راه حلها" نیست. حتی اگر سعی می کنید با نرم افزار رومیزی آفلاین متمرکز شوید ، برای باز کردن یک پنجره مرورگر خیلی لازم نیست. شاید شما نیاز به انجام تحقیقات اینترنتی داشته باشید ، درست است؟ برای این منظور ، بیش از هر چیز به کنترل خود می رسد و تصمیم گیری آگاهانه برای جلوگیری از حواس پرتی هنگام نیاز به تمرکز ، انجام می شود.

شما می توانید برای دریافت برنامه های دسک تاپ برای فیس بوک و توییتر ، برنامه مایکروسافت فروشگاه را در رایانه ویندوز خود باز کنید ، بنابراین وقتی تصمیم می گیرید که خود را در رسانه های اجتماعی گم کنید ، به یک تصمیم بسیار آگاهانه تر و آشکارتر تبدیل می شوند. اما از لحاظ عملکردی ، آنها تفاوت چندانی با گزینه های اصلی مبتنی بر مرورگر ندارند.

چیه؟ آیا به عنوان بخشی از گردش کار عمومی خود بیشتر به سمت برنامه های وب حرکت می کنید یا از آن دور می شوید؟





:: برچسب‌ها: خداحافظی از وسوسه؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: